Problemy z filtrami DPF są nam tak dobrze znanym tematem, w niektórych przypadkach da się je “leczyć” przez telefon, ale my tego nie robimy ponieważ nie było by to profesjonalne. Diagnostyka samochodu wyposażonego w filtr DPF jest dosyć skomplikowana, ponieważ bardzo duża ilość, które powodują awarię filtra DPF nie daje o sobie znać. W wielu przypadkach jest tak, że po prostu jakaś część niedomaga, działa ale nie do końca dobrze czego ECU nie jest w stanie wyłapać…niestety DPF to robi…wystarczy, że ilość wydzielanej sadzy jest większa na przykład przez delikatnie poluźniona opaskę w układzie dolotowym, co dla filtra cząstek stałych(szczególnie z większym przebiegiem) może być powodem szybszego zapychania.

Wielokrotnie mieliśmy do czynienia z całą masę różnych, nieraz naprawdę bardzo dziwnych przypadków, często udaje nam się naprawić samochody z którymi inni nie dają rady ze względu na zbyt małe doświadczenie w naprawach układów oczyszczania spalin FAP/DPF. Naprawy takie wymagają od klienta cierpliwości oraz sporej ilości gotówki ponieważ często nie da się jednoznacznie zlokalizować – usunąć usterki bez wymiany kilku newralgicznych części/elementów.

Powyższe nie stanowi oferty w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego i innych. Prosimy o telefoniczne potwierdzenie dostępności asortymentu i aktualnych cen. Czas wykonania usługi jest orientacyjny i może być krótszy lub się wydłużyć z przyczyn niezależnych od nas(problem z programowaniem ECU, problem z odkręceniem zardzewiałej śruby itp).

Wszelkie prawa zastrzeżone(c) TuneFORCE Grzegorz Stroisz

Ciasteczka

Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych.[Czytaj więcej].  [ Akceptuję ]